- kameraväskan


Bilden är fotad med min digitalkamera Exilim H10. En riktigt bra kompaktkamera!


Jag fotar med min canon eos 550d som jag köpte strax efter julen. Älskar den hitils och såklart har jag ju döpt den.. Åke va namnet♥ En riktgit bra kamera för den som vill vara mitt emellan amatör och proffs.


Canon EF-S 18-135mm f/3,5-5,6 IS - 3 795:-
Istället för att ha det vanliga kitoobjektivet som följer med kameran valde jag detta istället. En grymt bra objektiv med allt mellan portätt-natur-sport. Ett teleobjektiv med många sidor. love it. Nackdelen är väl att de väger lite mycket. Men man får ju hand/arm muskler;).

Canon EF 50mm f/1,8 II
Ett underbart objektiv runt tusenlappen. Man kan ta underbara bilder pga den höga bländaren. Bakgrunder i t.ex portätt får en fin bokeh. Gillar det starkt och som sagt, den tar fina bokeh-bilder. Nackdelen är väl att det är fast, och att man måste lära sig att de är de:).  



Kameraväska
lowerpro

UV-filter

minneskort
8GB


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej

2011-08-11 @ 11:26:45
Postat av: Anonym

dådå

2011-08-11 @ 11:26:52
Postat av: Anonym

testaaaaaaar

2011-08-11 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback